بیوگرافی مهسا باقری

بیوگرافی مهسا باقری

مهسا باقری بازیگر جدید سینما و تلویزیون ایران در آذرماه ۶۸ متولد شده است. یکی از ویژگی‌های سابقه کاری مهساب باقری آن هست که در هز چهار حوزه تلویزیون، نمایش خانگی، سینما و تئاتر حضور داشته و بازی‌های مهمی را به نمایش گذاشته است. او در تلویزیون با سریال علی‌البدل کار خود را آغاز کرد. بازی در سریال علی البدل یک تجربه همکاری فوق‌العاده برای مهسا باقری بود زیرا در کنار بزرگان بازیگری ایران مانند مهدی هاشمی، مهدی فخیم‌زاد، گوهر خیراندیش، محسن تنابنده و احمد مهران‌فر بازی کرده است؛ مهسا باقری توانست سطح بازیگری خود را بعد از بازی در سریال علی الدل ارتقا بخشد.

مهسا باقری در سریال پربازیگر آسپرین نیز ایفای نقش کرده بود و تقریبا همزمان با نمایش سریال علی البدل، سریال آوانگارد آسپرین نیز با حال و هوایی جدید وارد بازار نمایش خانگی شد. سریال آسپرین سطح جدیدی از بازیگری را به روی مهسا باقری باز کرد. خیلی از طرفداران مهسا باقری هنوز او را با نقش سوگل در سریال آسپرین می‌شناسند.

مهسا باقری با بازی در فیلم سینمایی لاتاری به سینما وارد شد. نقطه عطف بازیگری مهسا باقری بازی در فیلم سینمایی لاتاری بود. فیلم لاتاری با موفقیت‌هایی که در اکران و جریان‌سازی فرهنگی داشت از دیگر آثار مهسا باقری  شهرت بیشتری یافت. مهسا باقری بازیگر فیلم لاتاری، در اکران‌های خصوصی این فیلم حضوری متفاوت داشت و در میان هنرمندان و عموم مردم شناخته‌تر شد. 

مهسا باقری با بازی در فیلم لابیرنت به دنیای سینما سلامی دوباره کرد. باید بگوییم بازیگری در فیلم لابیرنت برای مهسا باقری یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود، چرا که با همکاری در کنار سوپراستار سینمای ایران یعنی شهاب حسینی و دیگر بازیگرانی باتجربه‌ای مانند ساره بیات و پژمان جمشیدی، توانست سطح بازیگری مهسا باقری را ارتقا ببخشد.

مهسا باقری در تئاتر نیز تجربه داشته است، مهمترین تئاترهای مهسا باقری، کابوس های جامه دار از زندگی و خاطرات است.





:: برچسب‌ها: مهسا باقری , بیوگرافی مهسا باقری , زندگی نامه مهسا باقری , گالری تصاویر مهسا باقری , گالری عکس مهسا باقری , ویدئوها مهسا باقری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : idanito
تاریخ : شنبه 6 مرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: